10 תשובות
"התכוונתי את יפה נ ק ו ד ה" משהו כזה?
חח אני חושבת שתרשום לה כמו שnaknikkk אמרה
אפשר לכתוב לה "טעות, מצטער אם הפרעתי" והיא בטח תענה לך "לא הפרעת" ואז כזה "אה לא יודע חשבתי את עפ המשפחה שלך או משהו כי זה שבת" ואולי השיחה תזרום
"טעות. כמו שלא הכרנו ;)"
שואל השאלה:
מה שאוריגינל ניים כתב זה טוב, הבעיה שזה מוציא אותי קצת מושפל..
תרשום לה שהיא מוצאת חן בעיניך ושתשמח להכיר אותה
כן אבל מה המינוס?
שואל השאלה:
כתבתי לה בסוף מה שאוריגינל אמר, היא זרמה בדיוק כמו שהוא אמר, איך עכשיו לשנות נושא לשיחה רגילה
תרשום לה היי מה נשמע/מה קורה
תרשום מה קורה
שואל השאלה:
יש עוד רעיונות?