10 תשובות
אומייגד כן פסטרמה דבש זה מעדן
כן.
L0
שואל השאלה:
כאילו בלי לחם או משהו פשוט אוכלים את זה
כןכןכןכןן
בלי לחם
L0
רק אם היא טעימה
אנונימי
כמה גרם את אוכלת בלי כלום במכה?
אנונימי
שואל השאלה:
כל החבילה
הכי טוב
אנונימי