10 תשובות
אומייגד כן פסטרמה דבש זה מעדן
כן.
שואל השאלה:
כאילו בלי לחם או משהו פשוט אוכלים את זה
כאילו בלי לחם או משהו פשוט אוכלים את זה
כןכןכןכןן
בלי לחם
רק אם היא טעימה
אנונימי
כמה גרם את אוכלת בלי כלום במכה?
אנונימי
שואל השאלה:
כל החבילה
כל החבילה
הכי טוב
אנונימי
באותו הנושא: