18 תשובות
לא יודע כנראה חזיר כי הם לא יהודים
אנונימי
רוב זאת עדיין סוג של הכללה,
יש גם הרבה כאלה שלא עושים את זה.
וזה כי זה מה שחלק מהרוסים אוהבים, כמו שבני אדם אוהבים לאכול מאכלים שונים, מי את שתעבירי על זה ביקורת?
יש גם הרבה כאלה שלא עושים את זה.
וזה כי זה מה שחלק מהרוסים אוהבים, כמו שבני אדם אוהבים לאכול מאכלים שונים, מי את שתעבירי על זה ביקורת?
אנונימי
כי זה טעים
אחותי לא מכירה רוסי אחד שעושה אתזה
שואל השאלה:
אנונימי מה אתה רוצה בכוונה אמרתי רוב ולא מכלילה כי הטענה הראשונית פה זה לא להכליל
ולא העברתי ביקורת פשוט שאלתי שיבושם להם מה אכפת לי
אנונימי מה אתה רוצה בכוונה אמרתי רוב ולא מכלילה כי הטענה הראשונית פה זה לא להכליל
ולא העברתי ביקורת פשוט שאלתי שיבושם להם מה אכפת לי
אנונימית
ממתי רוסים זאת לא עדה.. ?
ואם את מדברת על הנקניקיה הזאת שעטופה במין עטיפה צמודה בצבע זהב זה או בשר לבן או עוף או בקר ושמים את זה בדכ על לחם, אני לא ראיתי אנשים במשפחה שלי שאוכלים את זה בבוקר ואני גם לא ניסיתי אף פעם.
ואם את מדברת על הנקניקיה הזאת שעטופה במין עטיפה צמודה בצבע זהב זה או בשר לבן או עוף או בקר ושמים את זה בדכ על לחם, אני לא ראיתי אנשים במשפחה שלי שאוכלים את זה בבוקר ואני גם לא ניסיתי אף פעם.
אם לא אכפת לך אז למה שאלת את השאלה מלכתחילה?
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מדבר כאילו זה מפריע לי האוכל שלהם אז לא ממש לא אכפת לי שיאכלו מה שבא להם
פשוט שאלתי זה מעניין אותי
אתה מדבר כאילו זה מפריע לי האוכל שלהם אז לא ממש לא אכפת לי שיאכלו מה שבא להם
פשוט שאלתי זה מעניין אותי
אנונימית
מי את שתגידי שאוכל שלנו מסריח ומה לאכול ?מי אתם שתגידו אם אנחנו יהודים או לא ,כל התגובות פה גזעניות ופוגעניות.
זה כמו שאני אגיד שחינה זה דומה לחרא של פרות למה אתם שמים את זה ,זה נמצא על אותו כף מאזניים .
זה כמו שאני אגיד שחינה זה דומה לחרא של פרות למה אתם שמים את זה ,זה נמצא על אותו כף מאזניים .
שואל השאלה:
^אבל לא אמרתי מה לאכול שמע ישראל כולה שאלתי למה זה ולמה דווקא בבוקר
חשבתי זה מנהג או משהו אנאערף
ואולי הקצת מסריח לא היה במקום אבל זה האמת
ואת יכולה להגיד מה שאת רוצה על חינה
^אבל לא אמרתי מה לאכול שמע ישראל כולה שאלתי למה זה ולמה דווקא בבוקר
חשבתי זה מנהג או משהו אנאערף
ואולי הקצת מסריח לא היה במקום אבל זה האמת
ואת יכולה להגיד מה שאת רוצה על חינה
אנונימית
וזה לא כזה מסריח, יש לזה ריח של בשר.
שואל השאלה:
אולי כי אתה רגיל^
אחרי שאנשים אצלי בכיתה אוכלים את זה אני לא יכולה להיכנס לכיתה חמש דקות עד שיתאוורר
אולי כי אתה רגיל^
אחרי שאנשים אצלי בכיתה אוכלים את זה אני לא יכולה להיכנס לכיתה חמש דקות עד שיתאוורר
אנונימית
אה אז זאת לא הנקניקיה שאני אמרתי לך, זאת מין פסטרמה כזאת שעשויה מבשר לבן בעיקר, יש לה מין נקודות לבנות כאלו עלייה ויש אנשים שאומרים שהיא מסריחה. במשפחה הרחוקה והנוצרייה שלי מאוקראינה הדבר הזה היה מסורת וגם היום זה מסורת אצלנו. זה מסורת אצל המון רוסים ואוכלים את זה בחגים בעיקר.
שואל השאלה:
זה כשר?
זה כשר?
אנונימית
לא
לא זה לא כשר, בשר לבן זאת מילה אחרת לחזיר.
מוכרים את זה בחנויות של רוסים
ואל תגידי רוסים אנחנו ישראלים כמוך וגם יהודים אנונימי.
ואל תגידי רוסים אנחנו ישראלים כמוך וגם יהודים אנונימי.
ממש לא מכלילה חח. רוסים זו לא עדה, אגב.
ואין לי שמץ.
ואין לי שמץ.
באותו הנושא: