15 תשובות
הגיוני
זה בכי משמחה כזה
אנשים נחמדים זה תמיד כיף (:
❤❤
איפה את בחו"ל?
שואל השאלה:
בברצלונה ותודה שענית❤
שואל השאלה:
מה הקשר אור עקיבא?
את לא גרה שם?
שואל השאלה:
לא אני לא גרה פה באתי לחופשה
אה חשבתי שאת מישהי שאני מכיר
בכיף❤
יאא איזה יופי תהני מלא
ברצלונה מהממת
בכללי באירופה רוב האנשים ממש נחמדים אני ממש אוהבת את אירופה וגם בארצות הברית
תהני מלא❤❤
שואל השאלה:
תודהה❤❤❤
בתור אחד שמגיע מאירופה בצרפת לדוגמא יש שם את האנשים הכי "נחמדים" בעולם כל פעם שאת עוברת ליד אנשים ברחוב אומרים לך שלום בוקר טוב ערב טוב אנשים מתעניינים מדברים סבלניים.
אבל תאמיני לי הכל שם מהתחלה עד הסוף חנפנות מגעילה וזה רק בשביל לשמור על נימוסים..
זה הגיוני שזה מדהים ונותן הרגשה ממש טובה בכללי לראות את זה אבל אל תתני לזה לרגש אותך יותר מידי. כשתתקעי בכביש עם ת.לה אף אחד לא יעצור בשביל לעזור לך ודווקא בארץ אנשים יותר נחמדים מבפנים
אני לא אוהב את ברצלונה בכלל
משעממת ועושים ממנה הרבה יותר ממה שהיא(דווקא צפונה יש כפרים כאלה כמו בונבוניירה)
מה שבטוח אנשים בה סופר-נחמדים
תמיד יש גם מי שידע אנגלית מהצעירים בעיקר
יא גם אני בברצלונה
אנונימית
אור עקיבא>>
אממ כן זה מוזר
שלום בית משוגעים?
אנונימית
גם לי יצא כמה פעמים
אני לא חושבת שזה מוזר