9 תשובות
גם פה אם תשאלי אנשים ברחוב ותצטרכי עזרה אני מאמין שרוב או אפילו כולם ישמחו לעזור לך.
זה שונה כשאת רוצה משהו ממישהו שעובד ומקבל מינימום, וכל מה שהוא רוצה לעשות זה לשקוף את המקום וללכת הביתה
זה שונה כשאת רוצה משהו ממישהו שעובד ומקבל מינימום, וכל מה שהוא רוצה לעשות זה לשקוף את המקום וללכת הביתה
כי כולם חושבים שישראלים הם נשמה טהורה אבל בעצם מלא כאן סתם חסרי סבלנות ומרמורים
באמת שתלוי באיזה עיר אם זה תל אביב אפשר להבין
תרבות אח, האנשים הנורמאליים בארץ הם כמו האנשים הכי גרועים בלונדון, והאנשים הערסים בארץ וואו כמה שנורא.
ישראלים הם חסרי סבלנות והרוב פה לא מנומסים
אנונימית
זה ממש לא ככה,
ב-חו"ל יש גם אנשים :
אגואיסטים,חסרי טקט,שחצנים ,דוחים ,אנשים עם מוסר ברצפה,גסי רוח ושאר 'מחמאות'
מי ש-חי בחו"ל יודע שזה לא ככה
גם בחו"ל לא חסר גבר/אישה שרב/ה עם הבעל/האישה ומוציאה את זה על אנשים אחרים
מי שיגיד לכם שב-חו"ל נחמדים מטעה אתכם ובענק
************
ב-ניו זילנד יש את האנשים הכי נחמדים בעולם
יותר מדי נחמדים שזה כבר מעצבן
גם שם בוודאי תמצאו אנשים לא נחמדים
ב-חו"ל יש גם אנשים :
אגואיסטים,חסרי טקט,שחצנים ,דוחים ,אנשים עם מוסר ברצפה,גסי רוח ושאר 'מחמאות'
מי ש-חי בחו"ל יודע שזה לא ככה
גם בחו"ל לא חסר גבר/אישה שרב/ה עם הבעל/האישה ומוציאה את זה על אנשים אחרים
מי שיגיד לכם שב-חו"ל נחמדים מטעה אתכם ובענק
************
ב-ניו זילנד יש את האנשים הכי נחמדים בעולם
יותר מדי נחמדים שזה כבר מעצבן
גם שם בוודאי תמצאו אנשים לא נחמדים
כי הם לא ידעו שאת מישראל
הם רגילים להיות נחמדים לכולם בלי לצפות לתמורה...ובישראל זה לא ככה
יש מלא יהודים מדהימים בארץ זה לא נכון