5 תשובות
שואל השאלה:
מה החומרים??^
^עם מים רותחים תמיסי את הקפה והסוכר (אני שם כפית סוכר לכל 100 מ"ל לערך..וחצי כפית עד כפית וחצי קפה/אבקה לכל 100 מ"ל-תלוי בסוג הקפה או האבקה ובריכוזו.ה) את יכולה להוסיף אבקת פודינג או אבקת/תמצית וניל שמיועדות לאייס ואפשר להוסיף כדור גלידה או חלב כחוש..
ואז תעבירי את זה לבקבוק או משהו..
ואז תקפיאי ואחרי שעה עד שעתיים תוציאי את זה מהבקבוק ותנערי, או שתוסיפי קרחים ותרסקי..
##
בכל אופן אני ממליץ לשים בשייקר כי זה יוצא הרבה יותר טעים. אז אם כתבת "בלי בלנדר" בגלל שאין לך כח לשטוף את הבלנדר וכו' אז שתדעי שזה שווה את זה.. חחח

לרוויה/בתיאבון:)
אם את לא רוצה להשתמש בבלנדר או שייקר, אפשר בבקבוק. תשימי את כל החומרים, תקפיאי את זה לשעה בערך בתוך בקבוק, ואז תנערי את זה וזה יהיה במרקם של אייס:)
כן אני חייבת לדעת קילקלתי לעצמי את בבלנדר ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות
להפשיר גלידת וניל?