7 תשובות
שואל השאלה:
אע למה שאני אחסם ליטרלי לא הייתי פה מה
אנונימי
לא.
זה אומר שהוא מחק את המשתמש או שפשוט שינה את השם משתמש שלו
שואל השאלה:
אוי אוף
אנונימי
זה לא אמור למחוק שיחה מוזר אבל אם אתה לא מוצא את המשתמש או שהוא חסם אותך או שנמחק המשתמש
שואל השאלה:
זה כאילו המשתמש נעלם אז אני חושב שהוא נמחק וחבל...
אנונימי
אם הוא חסם אותך אתה עדיין תראה אותו זה לא קשור
באותו הנושא: