7 תשובות
שואל השאלה:
אע למה שאני אחסם ליטרלי לא הייתי פה מה
אע למה שאני אחסם ליטרלי לא הייתי פה מה
אנונימי
לא.
זה אומר שהוא מחק את המשתמש או שפשוט שינה את השם משתמש שלו
זה אומר שהוא מחק את המשתמש או שפשוט שינה את השם משתמש שלו
שואל השאלה:
אוי אוף
אוי אוף
אנונימי
זה לא אמור למחוק שיחה מוזר אבל אם אתה לא מוצא את המשתמש או שהוא חסם אותך או שנמחק המשתמש
שואל השאלה:
זה כאילו המשתמש נעלם אז אני חושב שהוא נמחק וחבל...
זה כאילו המשתמש נעלם אז אני חושב שהוא נמחק וחבל...
אנונימי
אם הוא חסם אותך אתה עדיין תראה אותו זה לא קשור
באותו הנושא: