התחברות
הרשמה
מה הקטע שאנשים באמצע השיחה פשוט נעלמים?
לא תגידו קרה משהו, פשוט פתאום סתם שיחה זורמת וכיפית ובום נעלמים, ואני רואה שהם מגיבים על שאלות וכותבים בחברים לעט!
28 במאי 2022, 16:01
צ'אטים
שעמום
נושאים לשיחה
הודעות
שיחות
2 תשובות
לפעמים מפחדים לענות לפעמים סתם מגעילים לפעמיםלא שמים לב ששלחת הודעות יש כל מיני סיבות לא דעת
ס
סתם אנונימית מוזרה
אולי אין להם כוח לדבר
ה
הנסיכה פיונה
באותו הנושא:
איכס למה בנים כאלה מגעילים דיברתי עם מישהו וידיאו והוא פשוט התחיל לכונן באמצע השיחה
מה הקטע של אנשים להיעלם באמצע השיחה???
מה הקטע של אנשים לכתוב בו מילים כאלו באמצע תשובות : ליטרלי בוכה לול
רק לי זה מציק שאנשים עוזבים באמצע שיחה ולא אומרים כלום ?
מה הקטע של אנשים להעלם באמצע שיחה בלי להגיד כלום
הוא פשוט ניתק באמצע שיחה ומסנן מה זה אומר?
אנשים שהולכים לפסיכולוג, התחלתם לבכות באמצע השיחה פתאום?
אנשים עם פחד מלדבר בטלפון - קרה לכם פעם שהתקשרו ועניתם ואז פשוט באמצע השיחה ניתקתם כי נלחצתם?
הוא פשוט נרדם לי באמצע השיחה. מעליב?
אם אתם יורקים בטעות באמצע שיחה אתם דואגים להזכיר את זה או פשוט מתעלמים וממשכים כרגיל?
הוא פשוט נעלם באמצע שיחה