8 תשובות
וואי כן
לא אבל אבא שלי קטף לי צמח יפה כי רציתי בשביל לקשט את החדר והיה לי נמלים וחרקים מזל שהרגתי אותם
שואל השאלה:
מאז שעברתי לקומה ראשונה
יש פה חרקים שבכלל לא ידעתי שקיימים
סיוט ,לא משנה כמה אני מרססת הם חוזרים כל יום
מאז שעברתי לקומה ראשונה
יש פה חרקים שבכלל לא ידעתי שקיימים
סיוט ,לא משנה כמה אני מרססת הם חוזרים כל יום
אנונימית
הייתי אצל חברה פעם והיא גרה בקומת קרקע ואיכס
וואו מלא אנשים שגרים בקומת קרקע או קומה 1 מרגישים מתקפת ג'וקים.
אני גרה בקומת קרקע וכל שני וחמישי בא לבקר ג'וק מכיון השירותים.
הייתי מזמינה הדברה, אבל אני עוזבת את הדירה בסוף החודש אז חבל לי על ההשקעה.
אבל לדירה הבאה כבר קבעתי הדברה לפני שאני נכנסת לדירה!
ניסיון העבר שלי הוכיח לי שמומלץ להשקיע את הכמה שקלים האלה בהדברה ולקבל ראש שקט לשנה שנתיים.
אני גרה בקומת קרקע וכל שני וחמישי בא לבקר ג'וק מכיון השירותים.
הייתי מזמינה הדברה, אבל אני עוזבת את הדירה בסוף החודש אז חבל לי על ההשקעה.
אבל לדירה הבאה כבר קבעתי הדברה לפני שאני נכנסת לדירה!
ניסיון העבר שלי הוכיח לי שמומלץ להשקיע את הכמה שקלים האלה בהדברה ולקבל ראש שקט לשנה שנתיים.
קישורים מצורפים:
לפני שנייה בכיתי כי יש לי גוק בחדר איזה תזמון
בית פרטי כן
אני גר בקומה יחסית נמוכה אין גוקים יד יתושים