9 תשובות
גם יוונים מאמינים בעולם הבא
מה בטח שיש לגויים עולם הבא, הם פשוט רק מחוייבים בשבע מצוות בני נוח
אנונימי
שואל השאלה:
^ באמת? חשבתי שגם נגיד בנצרות יש מין סוג של עולם הבא לא?
שואל השאלה:
^ אז מה אפשר להגיד על נוצרי שמת?
כן, כי לגויים אין עולם הבא
אנונימי
עקרונית נפטר אומרים על יהודים
כי זה כאילו נפטר ממצוות
לא, "הלך לעולמו" הוא קיצור של "הלך לבית עולמו", שפשוט אומר "הלך לקברו".

לגבי נפטר, הרבה חושבים שאומרים את זה רק על יהודים אבל זה גם לא נכון, זה בעצם קיצור ל"נפטר מן העולם" (נפטר במשמעות הלך או עזב - "הלך" מן העולם, "עזב" את העולם). נפטר הוא לא בהכרח קיצור של "נפטר מן המצוות" למרות שהרבה חושבים ככה.
כן
הנוצרים אומרים שיש להם עולם הבא אבל זה שקר


^מת.
^^ אפשר גם מת, גם נפטר וגם הלך לעולמו