31 תשובות
עובדה שאנשים עזרו והחביאו בבת-ים והביאו אוכל וסיכנו את החיים שלהם
בנוסף לכך גם לנו יש פה בעיות שלנו והודות לרמאדן המקסים היו פה מלא פיגועים ועדיין אנחנו מתערבים ברוסיה אוקראינה ומביאים אותם לפה,
מה שמאוד טיפשי בעיניי.
בנוסף לכך גם לנו יש פה בעיות שלנו והודות לרמאדן המקסים היו פה מלא פיגועים ועדיין אנחנו מתערבים ברוסיה אוקראינה ומביאים אותם לפה,
מה שמאוד טיפשי בעיניי.
חלק מהעולם גם לא ידע... אסור להאשים את העולם על זה, רק הנאצים אשמים
צודק
ברור שנצפה שיעזרו, זה גם לא רק יהודים שסבלו בשואה ובעיקרון היטלר תכנן להמשיך לכבוש מדינות אחרות, זה היה לטובת כולם אם היו עוזרים ובסוף עזרו פשוט לקח להם הרבה יותר מדי זמן.
שואל השאלה:
אני אוהבת חורף.
האנשים שעשו את זה סיכנו את חייהם, לא נראה לי שזה הגיוני לצפות כזה דבר.
מה שאמרת על אוקראינה לא קשור בשום צורה, איך את משווה מלחמת עולם לכמה פיגועים?
אני אוהבת חורף.
האנשים שעשו את זה סיכנו את חייהם, לא נראה לי שזה הגיוני לצפות כזה דבר.
מה שאמרת על אוקראינה לא קשור בשום צורה, איך את משווה מלחמת עולם לכמה פיגועים?
אנונימי
איך יעזרו??^^ בריטניה לא ויתרה לרגע, ארהב היו במלחמה עם היפנים, ורוסיה הייתה עם גרמניה בברית עד שגרמניה בגדה בהם
להפיל את השלטון של היטלר, היו מדינות שבקלות יכלו להוריד אותו
שואל השאלה:
איך הם היו יכולים לעזור בדיוק?
אני מדמיין את השיחה בין הרוסים לגרמנים.
"חכו רגע, אתם רצחתם לנו 13 מיליון אזרחים, אתם עומדים קילומטרים ספורים מעיר הבירה שלנו ועוד שנייה נגמר לנו מה לאכול, אבל אם תועילו בטובכם לא להרוג יהודים אנחנו מאוד נודה לכם, זו בערך הבעיה היחידה שלנו איתכם"
זה מה שרצית שהם יעשו?
איך הם היו יכולים לעזור בדיוק?
אני מדמיין את השיחה בין הרוסים לגרמנים.
"חכו רגע, אתם רצחתם לנו 13 מיליון אזרחים, אתם עומדים קילומטרים ספורים מעיר הבירה שלנו ועוד שנייה נגמר לנו מה לאכול, אבל אם תועילו בטובכם לא להרוג יהודים אנחנו מאוד נודה לכם, זו בערך הבעיה היחידה שלנו איתכם"
זה מה שרצית שהם יעשו?
אנונימי
שואל השאלה:
להפיל את השלטון של היטלר.
הבעיה שהיטלר ארגן כזה צבא שזה לקח להם 6 שנים להוריד אותו, כאשר הם הצליחו הם עזרו ליהודים.
להפיל את השלטון של היטלר.
הבעיה שהיטלר ארגן כזה צבא שזה לקח להם 6 שנים להוריד אותו, כאשר הם הצליחו הם עזרו ליהודים.
אנונימי
עובדה שלא^^^
מה לא? עובדה שכן, בסוף זה קרה.
הם התנגדו כל הזמן אם לא היה ברור
כשזה מגיע לרמה כזאת מדינות כן צריכות להתערב.
למדינות כמו ארצות הברית היה את היכולות לעזור לנו אבל הם לא עשו את זה
למדינות כמו ארצות הברית היה את היכולות לעזור לנו אבל הם לא עשו את זה
אנונימית
פרופסור סנייפ, כן אתה חושב? הם היו מפרקים אותם הם פשוט בחרו לשתוק. אגב אמריקה ידעה
נו, הם "עזרו" לנו מתוך אינטרס.
שואל השאלה:
ishowspeed
חחח מה זה שתקו? הם נלחמו נגדם! מה רצית שהם יעשו?
ishowspeed
חחח מה זה שתקו? הם נלחמו נגדם! מה רצית שהם יעשו?
אנונימי
הם לא נלחמו בהן כדי להציל אותנו
הן היו יכולים לעזור לנו אבל הם לא עשו את זה כמעט
הן היו יכולים לעזור לנו אבל הם לא עשו את זה כמעט
אנונימית
שואל השאלה:
הם עזרו להם ברגע שהיו יכולים ולא מתוך אינטרסים, אין לאף מדינה אינטרס לעשות את זה בזבוז זמן ומשאבים.
הם עזרו להם ברגע שהיו יכולים ולא מתוך אינטרסים, אין לאף מדינה אינטרס לעשות את זה בזבוז זמן ומשאבים.
אנונימי
שואל השאלה:
הם נלחמו כי אירופה עמדה להיכבש, זו לא סיבה מספיק טובה?
הם נלחמו כי אירופה עמדה להיכבש, זו לא סיבה מספיק טובה?
אנונימי
להציל אנשים מזה שהם ירצחו באופן אכזרי זה לא בזבוז זמן
אנונימית
שואל השאלה:
איך הם יכלו לעזור לנו, תני פתרוןץ
איך הם יכלו לעזור לנו, תני פתרוןץ
אנונימי
שואל השאלה:
מבחינה אסטרטגית זה בזבוז זמן, לכן אני אומר שהם לא עשו את זה מתוך אינטרס, כי אינטרס אין פה.
מבחינה אסטרטגית זה בזבוז זמן, לכן אני אומר שהם לא עשו את זה מתוך אינטרס, כי אינטרס אין פה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מחכה לפתרון.
מה מדינות היו יכולות לעשות בשביל לעזור ליהודים?
אני מחכה לפתרון.
מה מדינות היו יכולות לעשות בשביל לעזור ליהודים?
אנונימי
הכוונה שאף מדינה לא גינתה במפורש ספציפית את רצח העם היהודי באותה התקופה
גינו בכלליות את פעולות גרמניה
אפילו הצלב האדום לא נקף אצבע עבור היהודים
גינו בכלליות את פעולות גרמניה
אפילו הצלב האדום לא נקף אצבע עבור היהודים
שואל השאלה:
היה צריך לגנות? אני חושב שמלחמה די מבטאת את מה שהעולם חשב על גרמניה באופן כללי, אני בספק אם הם בכלל חשבו על זה.
היה צריך לגנות? אני חושב שמלחמה די מבטאת את מה שהעולם חשב על גרמניה באופן כללי, אני בספק אם הם בכלל חשבו על זה.
אנונימי
אנונימי, אני התכוונתי שלא היו נלחמים לקראת הסוף! שנרצחו באכזריות כבר 6 מיליון יהודים.
שואל השאלה:
תגיד לי למה הם היו צריכים להילחם בשביל יהודים. בסודן יש רצח עם, האם ישראל צריכה להילחם בשביל להציל אותם? העולם נלחם נגד הנאצים כי הם היוו איום על כולם ועל הדרך הם הצילו יהודים.
מעבר ללהילחם הם לא היו יכולים לעשות כלום.
תגיד לי למה הם היו צריכים להילחם בשביל יהודים. בסודן יש רצח עם, האם ישראל צריכה להילחם בשביל להציל אותם? העולם נלחם נגד הנאצים כי הם היוו איום על כולם ועל הדרך הם הצילו יהודים.
מעבר ללהילחם הם לא היו יכולים לעשות כלום.
אנונימי
אם אתה הולך כך כך רחוק, אז לפי טענתך כל אחד לעצמו?
ואם היו יודעים, גרמניה עדיין שלטה שם ולא הייתה נותנת להם להתקרב
ishowspeed
לא אמרתי שלא ובתכלס זה לא משנה מתוך מה הם עזרו, העיקר שיעזרו וכמו שאמרתי זה לא פגע רק ביהודים והיטלר בסופו של דבר היה ממשיך לגדול ולכבוש גם את כל מי שהעלים עין אז עם קצת שכל אפשר להבין שהם חייבים לעצור אותו
שואל השאלה
אתה יודע מה הפתרון, קודם כל לא לשתף פעולה איתם כמו שעשו הסגירו יהודים מכל מני מדינות ונתנו להם אותם, יכלו להבריח/להסתיר.
אני מאמינה שמדינות אחרות עזרו להיטלר עם משאבים וכו' למרות הכל, אבל הפתרון הסופי זה להפיל את השלטון מן הסתם.
באף עולם נורמלי לא היו נותנים לדבר כזה לעבור ככה, אם ישראל רק תעז לעשות היום את המשהו הכי קטן יגידו שאנחנו רוצחים ילדים וכל העולם ישנא אותנו, אה זה כבר קרה.
למדינות אחרות שוכחים דברים הרבה יותר מהר, למרות הכל אנחנו עוזרים אפילו לאויבים למרות שאנחנו אף פעם לא במצב, אז למה שלא נצפה מאחרים לאותו הדבר?
לא אמרתי שלא ובתכלס זה לא משנה מתוך מה הם עזרו, העיקר שיעזרו וכמו שאמרתי זה לא פגע רק ביהודים והיטלר בסופו של דבר היה ממשיך לגדול ולכבוש גם את כל מי שהעלים עין אז עם קצת שכל אפשר להבין שהם חייבים לעצור אותו
שואל השאלה
אתה יודע מה הפתרון, קודם כל לא לשתף פעולה איתם כמו שעשו הסגירו יהודים מכל מני מדינות ונתנו להם אותם, יכלו להבריח/להסתיר.
אני מאמינה שמדינות אחרות עזרו להיטלר עם משאבים וכו' למרות הכל, אבל הפתרון הסופי זה להפיל את השלטון מן הסתם.
באף עולם נורמלי לא היו נותנים לדבר כזה לעבור ככה, אם ישראל רק תעז לעשות היום את המשהו הכי קטן יגידו שאנחנו רוצחים ילדים וכל העולם ישנא אותנו, אה זה כבר קרה.
למדינות אחרות שוכחים דברים הרבה יותר מהר, למרות הכל אנחנו עוזרים אפילו לאויבים למרות שאנחנו אף פעם לא במצב, אז למה שלא נצפה מאחרים לאותו הדבר?
שואל השאלה:
אבל נלחמו נגד גרמניה, מה עוד? זה לא מספיק?
אבל נלחמו נגד גרמניה, מה עוד? זה לא מספיק?
אנונימי