10 תשובות
הרבה אנשים ששומרים עליך אם קורה לך משהו
הדלק מתייקר
אתה בוחר באופציה שהיא יחסית טובה לסביבה
בגלל שמישהו אחר נוהג אתה יכול להסתכל על הנוף/על סתם אנשים/על הטלפון ואפילו להספיק כל מני משימות קטנות
בתור אחת שנוסעת מלא בתחבצ ונסיעןת ארוכות עם החלפץ אוטובוסים, תחבצ זה באמת ממש נחמד :) האנשים בדרכ נחמדים וזה כיף לשבת ולהסתכל על הנןף, להרגיש עצמאי וכדומה. זה מלחיץ בהתחלה אבל כשמתרגלים זה ממש נחמד.
שואל השאלה:
אתה יושבת לבד רוב הזמן?
אנונימי
כן, כשהאוטובוס ממש מלא אז חייבים לשבת ליד מישהו אבל ברוב הפעמים אני יושבת לבד
שואל השאלה:
איך את מסתדרת עם ההחלפות? אני למשל כדי להיות ברחובות צריך לעשות נסיעה זריזה עד לצומת הקרובה וזה יכול לבלבל
אנונימי
בכללי להיות עם המוביט פתוח תמיד כדי שהמסלול יהיה לך מול העיניים, לעקוב אחרי התחנות כדי לא לפספס את התחננ שאתה צריך לרדת בה ואז אחרי שירדת פשוט להיות עם עיניים על הכביש ולחכות שהאוטובוס הבא שאתה צריך יגיע, ואז לסמן לו עם היד כדי שיעצור ולעלות. אם יש לך החלפה בין תחנות, למשל אתה יורד בתחנה אחת והאוטובוס שאתה צריך מגיע רק לתחנה אחרת אז תפתח גוגל מפס ותכתוב את השמות של התחנות וזה יראה לך איך להגיע לתחנה השנייה
שואל השאלה:
ואיפה אני רואה מספר תחנה בתחנה עצמה?
אנונימי
כן זה כתוב על השלט הצהוב בתחנה