5 תשובות
כדאי
כן כדאי.
שואל השאלה:
ואיך אני מתכנן את זה? ובכל מקרנ אם זו תחנה מרכזית אין סיבה שלא
תמיד כדאי, אתה חי במדינה שהתחבורה הציבורית בה קלוקלת, אפילו תחנה מרכזית יכולה פתאום להפסיק את הקווים שנוסעים חזרה לבית שלך בשמונה בערב למרות שזו שעה לא הגיונית להשבית בה את התחבורה. פשוט תוריד מוביט או גוגל מפות ותראה מה האופציות שלך בשעה שאתה רוצה לחזור.