4 תשובות
יום אחד הוא כבר לא יהיה בעולם הזה ואת תתחרטי,לא עדיף לשים את האגן בצד,לומר סליחה על הכל ולהיות איתו? אחכ לא תהיה לך עוד הזדמנות,וכן 9-10 שנים נשמע המון זמן,אבל את לא יודעת מה עתיד לקרות
שואל השאלה:
הלב שלו חלש לזה כל ריב עם אמא שלי הלב שלו היה עובד בפחות אחוזים אני לא יודעת אם יש לו כוח פיזי לדבר איתי
אנונימית
תחדשי איתו קשר, בכל זאת זה אבא שלך וכדאי שיהיו לך זכרונות טובים ממנו כי מי יודע מה יהיה עוד 5-10 או יותר שנים.
לפחות תכבדי אותו.
אנונימי
אנונימית יקרה,
נראה שאת קרועה בין הרצון לחדש קשר עם אבא שלך ובין הכעס שלך עליו, שנשאר מהריבים הרבים והקשים שהיו לכם.
לאור העובדה שלא נותר לו זמן רב לחיות, אולי הדרך הנכונה היא לנסות לגבש עם אבא שלך מערכת יחסים חדשה, כזו שתאפשר לך ליהנות מהזמן שנשאר לך איתו, ללא קשר אם הם יתגרשו או לא.
אם את מעוניינת לדבר על הדילמה הקשה בה את נמצאת, את מוזמנת אלינו לשיחת צ'אט אישית וללא הזדהות, בה תוכלי לדבר ולפרוק הכל. אולי נוכל לסייע לך לגבש את דרך הפעולה הנכונה עבורך.
שלך,

מתנדבת סה"ר