4 תשובות
לא, לא תצליח לעשות שם כלום
אנונימי
לא בהכרח, את פשוט תהיי עייפה עוד יותר...
אם את מרגישה בסדר ולא עייפה תלכי אם את מרגישה שאת לא מסוגלת אז תלכי יום אחר הכל טוב אל תעמיסי על עצמך
לא , אבל כנראה שאת תהיהי עייפה