6 תשובות
זה לא טוב
כדאי לישון יותר
אנונימי
נוראי עד מאוד
מדברת אחת שבקושי עוברת לילה עם שינה וזה דופק תמוח
נורא ואיום
לא כל כך נורא כי זה רק שלוש לילות אבל תנסי לישון יותר
מבין אותך