26 תשובות
בן כמה אתה?
וכן תגיד לה אין סיבה שלא
לא הייתי נרתעת, אני חושבת שהיא תעריך את זה שבחרת להגיד לה פנים מול פנים
לא הייתי נרתעת, אבל אולי תתחיל בהדרגה בצעדים קטנים ואם היא תשדר עיניין תגיד לה.
ואל תפחד, חיים פעם אחת :)
שואל השאלה:
אתן יכולות אז לייעץ לי אבל מה לומר כזה
אנונימי
מזתומרת אין בניכם קשר של ידידים? אתם מכירים?
אנונימית
וואו כן, למה לא? חיים פעם אחת. כדאי לעשות את זה לפני שנהיים חברים קרובים כדי שלא תפחדו לאבד את החברות
תבוא תגיד לה כזה
וואי שמעי את נראת נחמדה ואני מחבב אותך
שואל השאלה:
מכירים קצת כזה אנחנו גם באותה מגמה וזה אבל אין לנו קשר כזה חזק עכשיו
אנונימי
אני אישית דווקא הייתי חושבת שזה חמוד אבל אני גם יודעת שיש בנות שיחשבו אחרת ונגיד יחשבו שזה אפילו מטריד
אבל למה לא תכלס? אולי היא כמוני ויהיה ביניכם סיפור אהבה מקווה בשבילך?
שואל השאלה:
לא לחכות שהיא תבוא אולי? או שזה ממש לא רעיון טוב?
אנונימי
לא תריך קשר חזק אל תדאג
זה מה שנקרא אהבה ממבט ראשון
שואל השאלה:
סליחה שלא יכולתי לתת יותר פרחים חחח
אנונימי
לאא אל תחכה
שואל השאלה:
אני בן 17 אם זה משנה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אני ביישן אז זה יהיה קשה חחח
אנונימי
תתקרב אלייה קצת, תסתובב איתה לאט לאט תתחיל לחבק ואז תגיד את זה
שואל השאלה:
אז לא להציע לה ישר נכון?
אנונימי
דיברתם אי פעם?
אם כן אז תנסה כזה לשלב את זה בשיחה
ואם לא אז כן תנסה כזה לדבר איתה מדי פעם ואז להציע לה
שואל השאלה:
כן ברור,דיברנו כמה פעמים אבל רוב הפעמים זה היה משהו בקשר ללימודים ופחות באופן איששי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל ניסיתי גם להראות לה בפעמים האחרונות שאני מתעניין בה
אנונימי
אז נראלי כדאי לך כזה לדבר איתה ולהכניס את זה ולראות מה היא אומרת
מלא בהצלחהה
שואל השאלה:
אוקיי תודה ממש על העזרה ❤
אנונימי
תעדכןן!!❤
כן אבל זה קצת מוזר מידיי אם אתם לא ככ בקשר, תנסה להתקרב אליה ואם היא זורמת אז תגיד לה
שואל השאלה:
לא ישיר מדי?
אנונימי
תגיד לה
אין לך מה לפספס
ולא הייתי נרתעת