8 תשובות
נשמע מדויק.
אנונימי
שום דבר זה לא אירגון שנאה לשום קבוצה אחרת של אמונה, כל אחד םשוט מאמין במה שהוא בוחר להאמין, וכן לפעמים מתלווה לזה שנאה כלפי אמונות אחרות, אבל זה לא אמור להיות חלק מהדת לשנוא קהילה אחרת.
זה לא עניין של דעה, יש הגדרה מאוד ברורה למה זה כל אחד מהם ושנאה לא קשורה בכלל לעניין.
שואל השאלה:
^זה לא ממש מדויק..
ברוב הדתות זה חטא לא להאמין וכמעט תמיד מענישים על זה..
ביהדות ובנצרות לדוגמה ממש כתוב בתורה שאלו שלא מאמינים צריכים למות
^זה לא ממש מדויק..
ברוב הדתות זה חטא לא להאמין וכמעט תמיד מענישים על זה..
ביהדות ובנצרות לדוגמה ממש כתוב בתורה שאלו שלא מאמינים צריכים למות
אנונימית
דיברת על המושג "דת", לא על הנצרות או היהדות
לא. הסיבה לכפירה זה חוסר רצון להשתעבד לדת. אז מכחישים וכופרים.
אנונימי
אתאיזם הוא לא שנאת דת, זה נכון. ההגדרה של אתאיזם היא אי-אמונה באלוהים, אין פה שום התייחסות לדת.
לגבי "דת היא שנאת אתאיזם": זה תלוי לאיזו דת הכוונה. הרבה דתות כוללות בתוכן "שנאת אתאיזם", כחלק ממערכת האמונות המרכיבות אותן, אבל בדתות מסוימות, כגון בודהיזם, אין "שנאת אתאיזם" ואתאיזם לא סותר קיום אורח חיים דתי.
לגבי "דת היא שנאת אתאיזם": זה תלוי לאיזו דת הכוונה. הרבה דתות כוללות בתוכן "שנאת אתאיזם", כחלק ממערכת האמונות המרכיבות אותן, אבל בדתות מסוימות, כגון בודהיזם, אין "שנאת אתאיזם" ואתאיזם לא סותר קיום אורח חיים דתי.
באותו הנושא: