תשובה אחת
דבר ראשון אני בטוחה שאת מהממת
תמיד אנחנו נוטים לבוא על עצמנו בביקורת ובשליליות וזה לאו דווקא נכון
ואפ את רוצה להרזות או משהו תעשי את זה נטו בשביל עצמך
ובצורה בריאה ולא חולנית
אל תרעיבי את עצמך, זה לא שווה בשביל כלום
הייתי מציעה ללכת לתזונאית, למישהי שמבינה ויכולה לעזור לך מנסיון
ובהצלחה יפה אחתת
תמיד אנחנו נוטים לבוא על עצמנו בביקורת ובשליליות וזה לאו דווקא נכון
ואפ את רוצה להרזות או משהו תעשי את זה נטו בשביל עצמך
ובצורה בריאה ולא חולנית
אל תרעיבי את עצמך, זה לא שווה בשביל כלום
הייתי מציעה ללכת לתזונאית, למישהי שמבינה ויכולה לעזור לך מנסיון
ובהצלחה יפה אחתת
באותו הנושא: