2 תשובות
להנות ולא לשים לב לאף אחד
דבר ראשון תקני בגד שאת מרגישה יפה ונינוחה בו, המטרה היא לא ללבוש בגד ים "חשוף" אלא ללבוש בגד ים מחמיא. ולצערי לא מעט בנות מאלצות את עצמן ללכת בבקיני למרות שהן מרגישות מאד חשופות בו, כל אחת צריכה ללכת עם מה שמרים לה את הבטחון ולא לפי סטיגמות.
באותו הנושא: