התחברות
הרשמה
מה אומרים על העין שלי? עכשיו שמתי :)))
3 ביולי 2022, 01:37
עיניים
צבע עיניים
עיפרון איפור
פנים
מה חושבים?
5 תשובות
עין יפה.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
תמונה נדירה
עיין מהממת
ל
לּיּ
ואוו
ג
גולגול.
יפה
ח
חמודדה
סבירה.
ה
הארווי ספקטר.
באותו הנושא:
חבר שלו התחיל איתי בסתר ונראלי שמתי עליו עין עכשיו..
עכשיו שמתי לב שעין אחת שלי יותר גבוהה מהשנייה
אם שמתי פילינג וכואב לי מתחת לעין זה אומר שזה טוב??
שמתי לב רק עכשיו שהעפעפף של העין הימני יותר למטה מאשר של העין השמאלי, מה עושים?
העדשה פשוט נפלה לי כי שיפשפתי את העין ליד הכיור וישר שמתי חזרה לעין
מה אתם אומרים לאכול עכשיו ביצת עין או פסטה?
שמתי עדשות ואני מרגישה אותן בעיניים זה אומר שהן לא מתאימות לי?
חבר שלי אומר שאני נראה מת כי אין לי ניצוץ בעיניים מה זה אומר?
שמתי סבון דנה בעין ועכשיו היא שורפת ברמות אני כמעט לא יכולה לפתוח אותה
כואב לי העין מיום שבת אתמול שמתי משחה בעין לא עבר כואב עוד מה לעשות?
עכשיו רק שמתי לב לזה שיש לי עיניים בצבעים שונים..