3 תשובות
את יכולה לנסות לבד פשוט חשוב בעדינות ועם תרגילים טובים, את יכולה לנסות לבקש עצות ממורות
מאוד להיזהר מכאבי גרון ולא לשיר בכוח, לא ללחוץ ולזכור לקחת אוויר וזה
תמיד יש לאן להשתפר.
הקול הוא שריר שצריך לפתח כמו כל דבר בגוף..
כלל שתעבדי עליו יותר תהי יותר טובה עם הזמן.
את יכולה לחפש ביוטיוב תרגילי פיתוח קול בטוח יש
וגם שאת שומעת שיר תנסי לשיר אותו וכשאת חושבת שאת שרה אותו יפה תקליטי את עצמך ותשמעי איך השירה שלך אם את אוהבת מצויין,אם לא תתקני לפי איך שאת חושבת.. מה שבטוח אבל אל תורידי לעצמך רק תעלי ותגידי לעצמך לא נורא אולי עכשיו אני אצליח!
תנסי שאת שרה לא לאמץ יותר מידי את המייתרים ואת החזה תנסי לשיר מהסרעפת ..
בהצלחה(:
הקול הוא שריר שצריך לפתח כמו כל דבר בגוף..
כלל שתעבדי עליו יותר תהי יותר טובה עם הזמן.
את יכולה לחפש ביוטיוב תרגילי פיתוח קול בטוח יש
וגם שאת שומעת שיר תנסי לשיר אותו וכשאת חושבת שאת שרה אותו יפה תקליטי את עצמך ותשמעי איך השירה שלך אם את אוהבת מצויין,אם לא תתקני לפי איך שאת חושבת.. מה שבטוח אבל אל תורידי לעצמך רק תעלי ותגידי לעצמך לא נורא אולי עכשיו אני אצליח!
תנסי שאת שרה לא לאמץ יותר מידי את המייתרים ואת החזה תנסי לשיר מהסרעפת ..
בהצלחה(:
באותו הנושא: