4 תשובות
אצלי היה רגיל גם אחרי
בהתחלה לא אבל לאורך זמן הטעם מתחיל לחזור
לדברים שאכלתי היה אפקט מוזר כזה במשך שבוע ואז זה עבר לי
אני עכשיו חולה ויש דברים עם טעם חזק שאני מרגישה ודברים כמו חלב פירות גלידות עם טעם ממש חלש אבל בטח זה יעבור
באותו הנושא: