4 תשובות
לאחותי תוך יום יומיים
או שיט עבר חודש וכבר שכחתי שאני בקושי מריחה
אבל תאמת שאני כן מריחה פשוט ממש חלש, אז יש שיפור אבל הוא איטי
אבל תאמת שאני כן מריחה פשוט ממש חלש, אז יש שיפור אבל הוא איטי
אני גם חולה עכשיו ואין לי חוש טעם אני מקווה שזה יעבור עם הזמן פשוט
בפעם הראשונה- ריח חזר אחרי כמה שבועות וטעם אף פעם לא נאבד אבל הוא התעוות, וחזר להיות רגיל רק אחרי כמה חודשים
ובפעם השנייה- אחרי יומיים חזר הטעם וריח לא נעלם
ובפעם השנייה- אחרי יומיים חזר הטעם וריח לא נעלם
באותו הנושא: