13 תשובות
לי יש בול את אותו ציון סופי ואני ניגש למועד ב
אני גם בסיטואציה דומה קיבלתי 75 אבל זה תלוי במגן שלך ובכמה אתה תשפר בבגרות
גם אני שחכתי. מתרגלים קצת ומשתייפים
שואל השאלה:
המגן שלי זה 72
המגן שלי זה 72
אנונימי
אני קבלתי 88 עם מגן 95 ואני רוצה לשפר
המגן שלי 70. אם אתה מקבל בבגרות 80 אז אתה תשפר ל76 בסופי וזה שווה. תזכור שבמועד חורף יהיה יותר קשה כי יחזירו להם בעיות קיצון מכל הסוגים וגם יחזירו להם בטריגו פרמטרים ומעגל אז עדיף לך עכשיו לתת את כל כולך
שואל השאלה:
^^כל הכבוד אבל לי פשוט בדרך כלל פחות הולך מתמטיקה ומה עכשיו עוד פעם לשבת 4 שעות פחות או יותר מול דף בחינה
^^כל הכבוד אבל לי פשוט בדרך כלל פחות הולך מתמטיקה ומה עכשיו עוד פעם לשבת 4 שעות פחות או יותר מול דף בחינה
אנונימי
שואל השאלה:
וגם לא בטוח בסוף שאצליח לשפר בכלל
וגם לא בטוח בסוף שאצליח לשפר בכלל
אנונימי
עדיף לא לא לנסות
שואל השאלה:
אז אתם אומרים עדיף כבר לא לנסות?
אז אתם אומרים עדיף כבר לא לנסות?
אנונימי
שואל השאלה:
כי לא יודע אין לי כוחות לזה עכשיו וגם מי אמר שאצליח לשפר
כי לא יודע אין לי כוחות לזה עכשיו וגם מי אמר שאצליח לשפר
אנונימי
אתה יותר תתחרט אם לא תיגש מאשר תיגש. עדיף לך לגשת
תמיד עדיף לגשת, לוקחים את הציון הגבוה מבין השניים
באותו הנושא: