10 תשובות
זה מעולה, אין צורך לדעתי לגשת שוב
מעולה
לדעתי אין ככ סיבה לגשת שוב,
השאלון הזה הוא רק שליש מהציון הסופי באנגלית
כן נתראה במועד ב
אנונימי
שואל השאלה:
אבל לא שווה 99 במקום 98?
המגן דופק אותי אז בכל מקרה לא אוכל לקבל 100 בסופי של השאלון
אנונימית
הייתי ניגשת שוב סתם כי אין מה להפסיד
אני עם 86 ו82 במגן ואת מתלוננת
תגשי זאת רק בגרות של שעה וחצי ואין לך מה להפסיד
קיבלתי 92 בe אני ניגשת שוב בשני
כי יש לי סופי 94
אנונימית^ זה נכון אבל בגלל שזה e וגם ככה לא לומדים אז בשביל ההרגשה הטובה כן הייתי ניגשת
נתת לי נקודה למחשבה, תודה❤
לפי החישוב שלי, כרגע יש לך 26.46% מתוך 27% בציון הסופי סופי שמתעגלים ל- 26/27. אם תגשי שוב ותקבלי 99 סופי ב- e, יהיו לך 26.73% מתוך 27% בציון הסופי סופי שיתעגלו ל- 27/27. כלומר, אם תשפרי ל- 99, את תשפרי את הציון הסופי הסופי שלך בנקודה. אז לדעתי, אם יש לך הזדמנות להעלות לך עוד נקודה בציון הסופי, כדאי ללכת עליה. כל נקודה היא די חשובה בציון הסופי וגם module e זו לא בגרות כבדה מדי שממש דורשת למידה לקראתה. אני גם ניגש למועד ב' ב- e למרות שגם אצלי זה ישפר את הציון הסופי סופי בנקודה אחת בלבד אבל לדעתי זה שווה את זה, אני בהחלט מוכן להקריב שעה וחצי (ואפילו פחות) מהחיים שלי בשביל נקודה נוספת בציון הסופי סופי. זו גם לא טרחה גדולה כל כך... סך הכול אנסין וקטע שמיעה. אבל תעשי מה שמרגיש לך לנכון. בהצלחה