10 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי את זה מתוך שמיעה
אני עדיין לא יודעת לקרוא תווים
עשיתי את זה מתוך שמיעה
אני עדיין לא יודעת לקרוא תווים
אנונימית
מעולה לפעם ראשונה זה וואו
זה ממש ממש ממש יפה:))
סורי לבשר אבל האורגנית שקנית היא... לא טובה בלשון המעטה. ובשיא הכנות, רימו אותך
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כי הצלילים נעלמים כשאת מנגנת שם הרמוניה (כמה צלילים ביחד)
שואל השאלה:
קנינו את האורגנית הכי זולה שם, וזה גם כי זה למתחילים
אני גם התחלתי *רק היום* לנגן אז אולי זה קשור לזה?
מכאן ועד להגיד שרימו אותי נראלי זה קצת מוגזם
קנינו את האורגנית הכי זולה שם, וזה גם כי זה למתחילים
אני גם התחלתי *רק היום* לנגן אז אולי זה קשור לזה?
מכאן ועד להגיד שרימו אותי נראלי זה קצת מוגזם
אנונימית
זה צעצוע זה לא אורגנית. אורגנית צריכה להשמיע את כל ההרמוניה, זה חלק חשוב בכלי מקלדת. אם אין את זה - זאת רמאות. אלא אם אמרו לך שמוכרים לך צעצוע
שואל השאלה:
זה האורגן
זה האורגן
קישורים מצורפים:
אנונימית
דברי איתי בפרטי, אולי אני טועה וזאת בעיה בהקלטה...
באותו הנושא: