6 תשובות
עם הזמן את לא תרגישי כלום
אין לי מושג איך מטפלים, אבל הדרך היחידה שזה לא יכאב זה לנגן כל יום ולהתאמן כמה שיותר ככה שככל שהזמן יעבור את לא תרגישי כלום והכל יבוא לך כבר אוטומטית
אני מנגנת כמעט שנה והאצבעות שלי התקלפו לי מאות פעמים ונהיה לבן וקשה ומגעיל בלי הפסקה, אין לך מה לעשות אם זה, אם זה כואב שימי קרם וקחי הפסקה לכמה דקות ואז תחזרי לנגן. בעקרון מה שקורה זה שהאצבעות מפתחות עור קשיח וקשיח יותר עם הזמן, לאט לאט לא ייכאב לך בכלל כשאת מנגנת מבטיחה
מכירה את זה
עם הזמן זה הופך את האצבע ליותר קשיחב ותעור לפחות רך
תתאמני כל יום, זה הדרך היחידה, זה נהיה קל יותר
כן בהתחלה זה כואב אבל אחרי כמה ימים זה כבר לא יכאב, קורה לי לפעמים אם אני לא מנגנת הרבה זמן האצבעות צריכות שוב להתרגל אבל זה לא סוף העולם