4 תשובות
אורט סינגלובסקי , המורים ממש טובים
אנונימי
לא יודע לגבי שאר הערים אבל ברמת גן אין חטיבות
זה:
א - ח: יסודי
ט - יב: תיכון
אורט סינגלובסקי אני אישית לומדת פה והמורים ממש טובים.
שואל השאלה:
נראלי שאני הולכת להוציא השנה ציונים טובים בתעודה
אנונימית