13 תשובות
המוזיקה נעימה להם...
הסטייל שלהם...
המילים ונושאים שהם שרים...
הוייב שלהם..
הסטייל שלהם...
המילים ונושאים שהם שרים...
הוייב שלהם..
פשוט תני להם לשמוע שירים שלהם
שואל השאלה:
כן זה מה שאני עושה
אני חושבת שאי אפשר באמת להעביר רגשות במילים, בצורה הכי מדויקת.
כי זה משהו כל כך אישי
כן זה מה שאני עושה
אני חושבת שאי אפשר באמת להעביר רגשות במילים, בצורה הכי מדויקת.
כי זה משהו כל כך אישי
אנונימית
לא מצליחים, כל אחד שאומר לך משהו כזה ממציא את זה במקום.
זה לא מסוג הדברים שבאמת אפשר לתאר, אבל להגיד את זה כתשובה ל"למה זאת הלהקה האהובה עליך?" זה משעמם אז אנשים משקרים וממציאים שטות כלשהי
זה לא מסוג הדברים שבאמת אפשר לתאר, אבל להגיד את זה כתשובה ל"למה זאת הלהקה האהובה עליך?" זה משעמם אז אנשים משקרים וממציאים שטות כלשהי
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה משעמם?
למה זה משעמם?
אנונימית
כי זו תשובה בנאלית שלא קשורה למה הלהקה הספציפית האהובה עליך, לא נהוג לתת תשובות כאלה בדרך כלל
כמו שאם מישהו שואל מה קורה אז לא באמת מעניין אותו, אותו רעיון
כמו שאם מישהו שואל מה קורה אז לא באמת מעניין אותו, אותו רעיון
אנונימית
שואל השאלה:
טוב, אבל לדעתי זה כן קשור
כי יש הרבה להקות שאני אוהבת שיש להן שירים עם משמעות ושירים יפים
אז בעצם אנשים פשוט ממציאים דברים?
טוב, אבל לדעתי זה כן קשור
כי יש הרבה להקות שאני אוהבת שיש להן שירים עם משמעות ושירים יפים
אז בעצם אנשים פשוט ממציאים דברים?
אנונימית
אז תגידי "כי יש לשירים שלהם משמעות והם יפים"
זאת תשובה מאוד כללית שהרבה אנשים אחרים גם יתנו על להקות שונות אבל זאת תשובה לגיטימית לשאלה
זאת תשובה מאוד כללית שהרבה אנשים אחרים גם יתנו על להקות שונות אבל זאת תשובה לגיטימית לשאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא מספיק :(
בסוף זה גם סתם שקר חחח
אבל זה לא מספיק :(
בסוף זה גם סתם שקר חחח
אנונימית
זה בדיוק מה שאני אומרת, מצפים ממך לשקר כששואלים אותך משהו כזה
ככה כולם עושים
ככה כולם עושים
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונאת לשקר :/
טוב לפחות זה לא שקר גדול. וזה גם רק חצי שקר
אני שונאת לשקר :/
טוב לפחות זה לא שקר גדול. וזה גם רק חצי שקר
אנונימית
גם לי זה מפריע
לא יודעת למה אבל מעצבן אותי לחשוב כמה אנחנו משקרים ביום יום על כל דבר
אוף
לא יודעת למה אבל מעצבן אותי לחשוב כמה אנחנו משקרים ביום יום על כל דבר
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
תאמיני לי גם אותי זה מעצבן
תאמיני לי גם אותי זה מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: