4 תשובות
אני יודעת שזה נשמע מטומטם אבל פשוט שאני אוהבת משהו שלא הרבה אוהבים אני מרגישה מיוחדת וזה עושה לי טוב, ובכללי אני אוהבת שיש את הדבר הזה שלא הרבה אוהבים והוא כזה "רק שלי"
אנונימית
שואל השאלה:
מתחרים?
מה זות אומרת מתחרים?
מתחרים?
מה זות אומרת מתחרים?
אני לא אוהבת את זה שחברות שלי התחילו לאהוב את הזמרים שאני אוהבת כי הן עד עכשיו ממש לא אהבו ואמרו דברים לא יפים וגם בלי קשר אני לא רוצה שהן יאהבו.. אין לי כל כך איך להסביר
אנונימית
^^ הפרסום שלה לא גרם לה להתמסר, היא פשוט התבגרה.
ולשאלה- לפעמים כשמשהו נהיה מאוד מפורסם זה כבר נהיה משעמם ואפילו מעצבן לשמוע את על זה, נמאס פשוט.. חוץ מזה אנשים אוהבים להרגיש שהם שונים ושהם "מעל כולם".
ולשאלה- לפעמים כשמשהו נהיה מאוד מפורסם זה כבר נהיה משעמם ואפילו מעצבן לשמוע את על זה, נמאס פשוט.. חוץ מזה אנשים אוהבים להרגיש שהם שונים ושהם "מעל כולם".
באותו הנושא: