התחברות
הרשמה
לדעתכם ההומו שהוא הפסיבי הוא זה שנהנה יותר ?
30 ביוני 2022, 00:32
מושגים
3 תשובות
כנראה
_
_Michal
מאיפה אני יודע תשאל הומואים כאן או משהו
פ
פטריק מן
שניהם נהנים באותה מידה, כל אחד ונטייתו
אנונימי
באותו הנושא:
אז מסתבר ששקע ותקע הומואים. עכשיו מי לדעתכם האקטיבי ומי הפאסיבי?
למי יותר כיף באקט: להומו גברי אקטיבי או להומו נשי פסיבי ?
זה מביך להיות הפסיבי בקשר?
מה זה אקטיבי ופסיבי אצל הומואים ?
יש פה הומואים פסיביים/בוטום ?
איך נקרא אחד שהוא גם אקטיבי וגם פסיבי