7 תשובות
אקטיבי.
לא מביך בכלל
למה אתה פסיבי?
שואל השאלה:
מה עדיף להיות?
מה עדיף להיות?
אנונימי
לא
לא
לא מביך, זה סתם חרא להיות ככה
למה שתהיה פסיבי? אתה יודע כמה צער זה גורם לצד השני?
למה שתהיה פסיבי? אתה יודע כמה צער זה גורם לצד השני?
אנונימי
באותו הנושא: