7 תשובות
לא מביך בכלל
למה אתה פסיבי?
שואל השאלה:
מה עדיף להיות?
אנונימי
לא מביך, זה סתם חרא להיות ככה
למה שתהיה פסיבי? אתה יודע כמה צער זה גורם לצד השני?
אנונימי