התחברות
הרשמה
100 שקל ללק ג'ל עם תיקון מבנה אנטומי זה סבבה?
אני פשוט לא הכי מבינה בזה
30 ביוני 2022, 00:13
ציפורניים
לק ג'ל
הארכת ציפורניים
חיזוק ציפורניים
מבנה אנטומי
3 תשובות
זה אחלה
ב
בולת עץ
כן אחלה
נ
נועההה :)
כן זה סבבה
כ
כשפית מים מתנשאת
באותו הנושא:
לק ג'ל + מבנה אנטומי ב140 שקל סבבה או מוגזם
מה זה אומר לק גל+ מבנה אנטומי מה זה המבנה אנטומי הזה שהיא עושה?
ביום שני יש לי לק ג'ל ואני עושה מבנה אנטומי כל פעם שיש לי לק צריך לעשות מבנה אנטומי או שזה נשאר לתקופה מסוימת?
לק גל עם אנטומי ב120 זה סבבה?
מישהי מכירה מישהי טובה בלק גל שעושה מבנה אנטומי במודיעין במחיר סבבה?
100 שח לק גל פלוס אנטומי סבבה?
אם לקחו לי 160 שקל ללק גל אנטומי (לא בנייה!!) זה מחיר סבבה?
100 שקל ללק עם מבנה אנטומי זה מחיר טוב? כדאי לי לעשות מבנה אנטומי?
לכל המניקורסטיות ואלה שעושות לק..אומרים מבנה אָנָטוֹמִי או מבנה אָנְטוֹמִי?
מה ההבדל בין לק גל עם מבנה אנטומי לבין לק גל בלי מבנה אנטומי
מבנה אנטומי יותר זול מבניה?