התחברות
הרשמה
100 שח לק גל פלוס אנטומי סבבה?
22 במאי 2022, 21:55
כסף
לק ג'ל
ציפורניים
4 תשובות
ברור זה המינימום
אנונימית
כן
מ
מאיפה אני אביא שם
כן זה סבבה
כ
כשפית מים מתנשאת
כן
ת
תנחשו מי אני:)
באותו הנושא:
יש לי זיהום בנזם זה סבבה לחטא את זה עם אלוכהול 70 אחוז ובפנטן פלוס?
98 במבחן באנגלית 5 פלוס יחידות כיתה י זה סבבה?
בנות מה מעדיפות הרבה שרירים אבל לא יודע להרביץ או שרירים סבבה פלוס אבל לוחם מקצועי באגרוף או משהו דומה
לק גל עם אנטומי ב120 זה סבבה?
לקנות אייפון 8 פלוס זה סבבה?
אם מישהי שנראת סבבה פלוס מישראל תעשה סרטון כזה זה היה מביך??
זה בסדר לבקש ליום הולדת 14 אייפון שמונה פלוס? כבר הרבה זמן רציתי, הטלפון שלי פשוט הרוס ואנחנו סבבה מבחינת תקציב
אם בכיתה י אני 5 יחל מתמטיקה ואני סבבה פלוס יהיה לי גם סבבה ב יא יב ?
64 ג'יגה זה יחסית סבבה ומספיק באייפון 8 פלוס?
מי פה יודע ספרדית ברמה סבבה פלוס ויכול לעזור לי קצת?
מה זה אומר לק גל+ מבנה אנטומי מה זה המבנה אנטומי הזה שהיא עושה?