8 תשובות
גם אני כמוך מתלבטת ונראה לי שלא אלך, מצד שני תהיה לי תחושת פספוס אז אולי כן (?) אבל למי יש עכשיו כוח לבחינה הזאת שוב.
שואל השאלה:
^בדיוק חחח
אנונימי
זה בסדר אבל אם אתה יכול ובאלך לשפר אז תנסה לגשת שוב
שואל השאלה:
פשוט אין לי כוח גם ללמוד לזה וגם לשבת באותו חדר 4 שעות
אנונימי
לפי דעתי סך הכל ציון טוב ואין למה לגשת למועד ב
תנסה שוב פעם
בהצלחה :)
כם מבינה אותך גם אני עשיתי את הבגרות הזאת וזה מתיש ממש
לדעתי אם אתה מרגיש שאתה מסוגל לשפר ואתה מוכן להפעיל מאמץ כדי ללמוד למועד ב' ולעשות אותו בהחלט כדאי לגשת, אין מה להפסיד מאחר שלוקחים את הציון הגבוה ביותר. בהצלחה!