12 תשובות
זה קצפת פשוט בצבעים
קוראים לזה קרם חמאה... תחפשי ביוטיוב יש מלא מדריכים פשוט תכתבי 'איך להכין קרם חמאה לעוגה'
זה קרם כזה שמורכב משמנת מתוקה, אינסטנט פודינג אבקת סוכר ותמצית וניל בד"כ
ככה אני עשיתי פעם
ככה אני עשיתי פעם
לא מבינה בזה כל כך אבל בטח יש אתרים בפייסבוק או משהו של אפייה, תוכל לשאול שם, שמחתי לענות לך:)
שואל השאלה:
כן אני בן
וזה התקשה לך ויכולת לקשט מעל דברים?
כאילו התקשה בקטע שלא נמרח או נמס כזה
כן אני בן
וזה התקשה לך ויכולת לקשט מעל דברים?
כאילו התקשה בקטע שלא נמרח או נמס כזה
יש או קצפת שזה שמנת מתוקה,אבקת סוכר,אינסטנט פודיג,תמצית וניל
או שכמו שבדכ עושים על עוגות קרם חמאה שזה חמאה ואבקת סוכר שהכניסו אליה הרבה אוויר בעזרת המיקסר
או שכמו שבדכ עושים על עוגות קרם חמאה שזה חמאה ואבקת סוכר שהכניסו אליה הרבה אוויר בעזרת המיקסר
עוגת דריפ קייק?
250 מל שמנת מתוקה
2 כפות פודינג
2 כפות אבקת סוכר
להקציף עד קצף יציב כדי שהעוגה לא תקרוס
250 מל שמנת מתוקה
2 כפות פודינג
2 כפות אבקת סוכר
להקציף עד קצף יציב כדי שהעוגה לא תקרוס
לאמצע
למסביב תצטרך להשתמש בשמנת צימחית
אתה יכול לשים הכל קרם חמאה או הכל קצפת. פשוט הקצפת נוטה להפוך לנוזלית אם היא בשכבה החיצונית ובחוץ להרבה זמן
שואל השאלה:
לא הבנתי רגע תעשו לי סדר
לאמצע בין כל שכבה לשכבה שמים שמנת מתוקה ומפודינג וכל זה
ולציפוי של הכל ביחד שמים קרם חמאה
כן?
לא הבנתי רגע תעשו לי סדר
לאמצע בין כל שכבה לשכבה שמים שמנת מתוקה ומפודינג וכל זה
ולציפוי של הכל ביחד שמים קרם חמאה
כן?
שואל השאלה:
❤י ^ מה שכתבת זה לאמצע של העוגה או למסביב?
❤י ^ מה שכתבת זה לאמצע של העוגה או למסביב?
באותו הנושא: