5 תשובות
סתמי מה את בת 5 מה זו האובססיה הזאת עם שוקולד טוב שאת לא אוכלת עוגיות במילוי מטרנה
אנונימית
אין על נוטלה
שואל השאלה:
מה קשור אובססיה אני אוכלת שוקולד פעם בשבועיים בערך וזה לא כי אני לא אוהבת פשוט ךא יוצא לי אני מדברת על זה שכשמכינים עוגיות למה אנשים שמים חמאת בוטים ודברים גרועים כשהם יכולים פשוט לשים נוטלה
מה קשור אובססיה אני אוכלת שוקולד פעם בשבועיים בערך וזה לא כי אני לא אוהבת פשוט ךא יוצא לי אני מדברת על זה שכשמכינים עוגיות למה אנשים שמים חמאת בוטים ודברים גרועים כשהם יכולים פשוט לשים נוטלה
יש אנשים שאוהבים חמאת בוטנים
שואל השאלה:
כן אבל דיי יואו זה ממש מטומטם להכין עם זה ולא עם נוטלה יואו נגיד אני רואה סרטונים באינסט ולמה דווקא את זה
כן אבל דיי יואו זה ממש מטומטם להכין עם זה ולא עם נוטלה יואו נגיד אני רואה סרטונים באינסט ולמה דווקא את זה
באותו הנושא: