8 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי גם אם מתחילים בכיתה ט
איך? שולחים הצעה או שזה מרצון?
אוקיי גם אם מתחילים בכיתה ט
איך? שולחים הצעה או שזה מרצון?
אנונימית
אי אפשר
אי אפשר
לדעתי צריך ללמוד במסלול מואץ ולמתקדמים זאת מין תכנית מצטיינים כזאת
ולדעתי להתחיל תואר אפשר מיא במסלול הזה
מה זה תואר ?
אי אפשר
מוקדם מידי
מוקדם מידי
נראלי בט
אנונימית
באותו הנושא: