3 תשובות
את לא לוקחת, תמשיכי פשוט לעשות את זה און ליין, זה מה שאני עושה
הדבר היחידי שאת צריכה לדאוג ממנו זה לאבד את החיים או להתעבת מהם.. ולדבר עם אנשים לא יתקיע לך סכין בגב
חיים פעם אחת וגם אם לא ילך אז מה קרה בקטנה, שטויות לגמרי אני אומרת לך