8 תשובות
בארץ הכי טעים שם בטח דוחפים איזה חזיר לתוך
שואל השאלה:
אני מדברת על טוסט שאני מכינה בעצמי אני קונה את הלחם ואת הגבינה צהובה ושמה בטוסטר
אני מדברת על טוסט שאני מכינה בעצמי אני קונה את הלחם ואת הגבינה צהובה ושמה בטוסטר
אנונימית
כן, פחות טעים.
כי הלחם בחול עשוי משומן חזיר ובארץ הלחם כשר
אנונימי
טוסטרים לא כשרים
הלחם יותר חמאתי
החמאה יותר חמאתית
הגבינה יותר שמנה
הם פשוט אוכלים עם יותר אחוזי שומן
החמאה יותר חמאתית
הגבינה יותר שמנה
הם פשוט אוכלים עם יותר אחוזי שומן
כי הכל בחול יותר טוב
לא מסכימה. בארץ יותר טעים.
באותו הנושא: