6 תשובות
מה זה ממש חמוד מותר לך להתרגש לא הבכת. הצלחת משהו שעבדת קשה בשבילו.
לא מביך
אתה אולי רגיש קצת יותר ואין בזה שום בעיה
לא מביך בכלל, ממש לגיטימי בהצלחה שנה הבאה!!
לא הבכת את עצמך זה ממש בסדר מותר לך להתרגש, זה בסדר לגמרי!
לא מביך בכלל אני חושב שהמורה תבין אותך לכל אחד יש משהו קטן שמרגש אותו..
בהצלחה!
לא מביך בכלל