12 תשובות
לא. את צריכה שילןב של ספורט ומאזן קלורי
שואל השאלה:
אתה מבין בזה במקרה?
אתה מבין בזה במקרה?
אנונימית
אני בת
ולא, אני לא מבינה. הכי טןב שתלכי ךרןפא שלך ןהוא יתן לך הפניה לדיאטנית וגם היא תמליץ
לך על דברים לעשות
ולא, אני לא מבינה. הכי טןב שתלכי ךרןפא שלך ןהוא יתן לך הפניה לדיאטנית וגם היא תמליץ
לך על דברים לעשות
את צריכה לעשות אימונים אירוביים להישאר במאזן קלורי שלילי
שואל השאלה:
אני מעדיפה שלא ללכת למישהו מקצועי, אין לי ביטחון לזה.
אני מעדיפה שלא ללכת למישהו מקצועי, אין לי ביטחון לזה.
אנונימית
לא, וגם לא מומלץ לנסות
10 קילו אפשר לרדת ב2-3 חודשים תלוי בכמה פרמטרים
10 קילו אפשר לרדת ב2-3 חודשים תלוי בכמה פרמטרים
היא עןבדת בזה כדי שתהיי עם בטחון
פשוט את צריכה לפתח משמעת אישית
כן. בהצלחה
בתור מישהי שירדה 20 קילו לא
אם באלך טיפים מוזמנת לפנות אליי בפרטי כי ישלי מלא
אם באלך טיפים מוזמנת לפנות אליי בפרטי כי ישלי מלא
6 זה הרבה בחודש, אולי 3-4 וזה גם בגרעון ממש ממש ממש גדול ולא מומלץ ככ הרבה זה לא בריא.
ככה או ככה אפשר לרדת במשקל בלי אירובי ובלי ספורט וכל מי שאומר אחרת לא מבין בכלום
ככה או ככה אפשר לרדת במשקל בלי אירובי ובלי ספורט וכל מי שאומר אחרת לא מבין בכלום
אם את רוצה עזרה ממישהו שבאמת מבין ולא מאנשים שאומרים שחייב ספורט מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי
באותו הנושא: