6 תשובות
זה לא בריא לרדת ככ הרבה בככ מעט זמן, אם את במשקל לא בריא אפשר תמיד לעבוד עם איש מקצוע. ותמיד תזכרי שאת יפה לא משנה מה המשקל שלך
נראה לי שכן
כן. יש עוד חודשיים וקצת ואת יכולה לרדת 4 קילו בחודש(זאת אומרת קילו 1 בשבוע) בצורה בריאה.
אני לא תזונאית אז אני לא אתן לך תפריט, אבל אם תהיי במאזן קלורי שלילי של כ700 קלוריות בכל יום תוכלי לעשות את זה.
שואל השאלה:
כן אני אקפיד על מלא ספורט ותזונה
ולתגובה למעלה בולשיט
אפשרי בהחלט
ואף עשיתי את זה בעבר בדרך מאוד בריאה
אנונימית
כן ההמלצה השבועית זה לרדת בין חצי קילו לקילו
תלוי כמה מהר את יכולה לרדת במשקלך.