4 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לכתוב לה את זה בוואטסאפ כי פנים מול פנים זה מביך אותי מה לכתוב לה?
אנונימית
כמו שאת אמרת את זה, תגידי שהיה לך התקף חרדה. אם חברה שלך מבינה בנושא היא גם תוכל לעזור לך.
4AM
למלא אנשים היה התקף חרדה פשוט תגידי לה
שואל השאלה:
תודה
אנונימית