8 תשובות
תגידי לו שלא קמת
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת אם לקבוע ראיון חדש או להגיד לו שלא בא לי כבר
אבל אני לא יודעת אם לקבוע ראיון חדש או להגיד לו שלא בא לי כבר
אנונימית
חבל כי עכשיו סביר להניח שלא יקחו אותך ברצינות, זה רושם ראשוני.
לדעתי תוותרי על זה.. כן תגידי לו סליחה, ושקרתה איזושהי בעיה ואת כבר לא מעוניינת במשרה ותודי שהוא הקדיש לך זמן (עם כל הכבוד, זה לא מובן מאליו).
אם ממש את רוצה את המשרה הזאת אז תנסי כן לקבוע שוב..
תחפשי גם מקומות אחרים ותקבעי איתם.. אל תחשבי על זה כחיים ומוות אם תעברי או לא, כי זה ממש לא המקרה.
תראי בזה כהזדמנות לשיחת היכרות עם אדם חדש, ושאת מספרת על עצמך. ובאותה נשימה, גם תוכלי להשיג עבודה :)
בהצלחה❤
לדעתי תוותרי על זה.. כן תגידי לו סליחה, ושקרתה איזושהי בעיה ואת כבר לא מעוניינת במשרה ותודי שהוא הקדיש לך זמן (עם כל הכבוד, זה לא מובן מאליו).
אם ממש את רוצה את המשרה הזאת אז תנסי כן לקבוע שוב..
תחפשי גם מקומות אחרים ותקבעי איתם.. אל תחשבי על זה כחיים ומוות אם תעברי או לא, כי זה ממש לא המקרה.
תראי בזה כהזדמנות לשיחת היכרות עם אדם חדש, ושאת מספרת על עצמך. ובאותה נשימה, גם תוכלי להשיג עבודה :)
בהצלחה❤
שואל השאלה:
אני מרגישה רע שלא עדכנתי אותו , יכול להיות שהוא חיכה לי .
וזה לא שלא באתי , באתי ובסוף הייתי בלחץ אז יצאתי וחזרתי לבית.
אני מרגישה רע שלא עדכנתי אותו , יכול להיות שהוא חיכה לי .
וזה לא שלא באתי , באתי ובסוף הייתי בלחץ אז יצאתי וחזרתי לבית.
אנונימית
בסדר
זה היה ונגמר, טעויות קורות
זה גם לא מובן מאליו שבאת..
המראיין לא בא לרעתך, הוא בסך הכל יעשה לך שיחה בשביל להכיר אותך ולראות אם יש בינכם התאמה בציפיות.
גם אם לא, אז זה לא סוף העולם..
גם אני, את וכולם חווים לפחות כמה "לא" בחיהם- ומכל לא בסוף לומדים ומוצאים את הכיוון שלך, ואת מקבלת כן ששווה מיותר כל הזדמנות. תאמיני לי.
את בטח מכירה את הסיפור של מי שכתבה את הספרים של הארי פוטר וקיבלה הרבה סירובים... ובסוף זה הפך לסדרת הספרים מהמצליחות בעולם.
ודוגמה אולי יותר "עכשיוית" ופחות מוכרת... גם אמנית כמו אריאנה גרנדה קיבלה הרבה "לא" בחיה; מאי קבלה למקהלת בית ספר עד לממש אלבומים וחברות record שלא רצו לקבל אותה.
אנחנו כל הזמן חווים כשלונות וירידות; וזה עולה דווקא כשאתה מצליח יותר ומגיע ליותר הישגים.. ואם נתקע על זה, אז לא נוכל להתקדם- רק ניפול לבור עמוק יותר.
מכל דבר שאת עוברת בחיים ועושה את צוברת גם יותר ניסיון.
באמת תסתכלי על דברים כהזדמנות.
זה היה ונגמר, טעויות קורות
זה גם לא מובן מאליו שבאת..
המראיין לא בא לרעתך, הוא בסך הכל יעשה לך שיחה בשביל להכיר אותך ולראות אם יש בינכם התאמה בציפיות.
גם אם לא, אז זה לא סוף העולם..
גם אני, את וכולם חווים לפחות כמה "לא" בחיהם- ומכל לא בסוף לומדים ומוצאים את הכיוון שלך, ואת מקבלת כן ששווה מיותר כל הזדמנות. תאמיני לי.
את בטח מכירה את הסיפור של מי שכתבה את הספרים של הארי פוטר וקיבלה הרבה סירובים... ובסוף זה הפך לסדרת הספרים מהמצליחות בעולם.
ודוגמה אולי יותר "עכשיוית" ופחות מוכרת... גם אמנית כמו אריאנה גרנדה קיבלה הרבה "לא" בחיה; מאי קבלה למקהלת בית ספר עד לממש אלבומים וחברות record שלא רצו לקבל אותה.
אנחנו כל הזמן חווים כשלונות וירידות; וזה עולה דווקא כשאתה מצליח יותר ומגיע ליותר הישגים.. ואם נתקע על זה, אז לא נוכל להתקדם- רק ניפול לבור עמוק יותר.
מכל דבר שאת עוברת בחיים ועושה את צוברת גם יותר ניסיון.
באמת תסתכלי על דברים כהזדמנות.
פשוט באמת חבל שמראש ירדת מההזדמנות.. אבל לא נורא, העיקר שלא תאשימי את עצמך.
אל תהיי קשה עם עצמך, זה קורה שנלחצים
ובאמת יש לך הזדמנות לפחות עם עוד הרבה מקומות עבודה הלאה.
אל תהיי קשה עם עצמך, זה קורה שנלחצים
ובאמת יש לך הזדמנות לפחות עם עוד הרבה מקומות עבודה הלאה.
שואל השאלה:
תודה לכם , אני אנסה בחנויות אחרון
תודה לכם , אני אנסה בחנויות אחרון
אנונימית
את יודעת כמה פעמים קבעתי ראיון ובסוף הברזתי,
פשוט תדעי שאם הברזת לראיון בחנות מסוימות לא תוכלי להתקבל לשם שוב לפחות בזמן הקרוב.
הסיבה שאני הברזתי זה כי לא התאים לי הכמות משמרות/השעות
אבל אם את הברזת כי פחדת להיכנס אז זה יקרה לך שוב במקום אחר אבל את חייבת לאזור אומץ ולהיכנס, תגידי לעצמך "מה כבר יקרה אם אני יכנס? מקסימום לא יקבלו אותי ואני ממשיכה לחפש"
פשוט תדעי שאם הברזת לראיון בחנות מסוימות לא תוכלי להתקבל לשם שוב לפחות בזמן הקרוב.
הסיבה שאני הברזתי זה כי לא התאים לי הכמות משמרות/השעות
אבל אם את הברזת כי פחדת להיכנס אז זה יקרה לך שוב במקום אחר אבל את חייבת לאזור אומץ ולהיכנס, תגידי לעצמך "מה כבר יקרה אם אני יכנס? מקסימום לא יקבלו אותי ואני ממשיכה לחפש"
באותו הנושא: