10 תשובות
לא
שואל השאלה:
אבל עבר כבר 4 ימים כאילו...
אולי קצת פאדיחה
אולי קצת אבל אין בזה שום בעיה
שואל השאלה:
ואם אני אתקשר אליו נגיד ב2 בצהריים ?
כן זה שעה נוחה בדרך כלל
תקשיבי מאוד הגיוני
לי נתנו ללמוד תפריט ונתנו לי לשבועיים
בסוף וויתרתי
שואל השאלה:
אוקיי , תודה רבה שאת מרגיעה אותי
שואל השאלה:
אוף... אני אף פעם לא עבדתי בשום דבר לפני ועכשיו אני מאוד מתביישת שעשיתי פדיחה שלא הספקתי ללמוד מהר יותר ומתביישת מאוד להתקשר ,פשוט זה 6 דפים מלאים ללמוד איך הייתי אמורה להספיק בשישי שבת ללמוד את הכל ברוסית ובעברית בעל פה?