10 תשובות
לא
שואל השאלה:
אבל עבר כבר 4 ימים כאילו...
אבל עבר כבר 4 ימים כאילו...
אולי קצת פאדיחה
אולי קצת אבל אין בזה שום בעיה
שואל השאלה:
ואם אני אתקשר אליו נגיד ב2 בצהריים ?
ואם אני אתקשר אליו נגיד ב2 בצהריים ?
כן זה שעה נוחה בדרך כלל
תקשיבי מאוד הגיוני
לי נתנו ללמוד תפריט ונתנו לי לשבועיים
בסוף וויתרתי
לי נתנו ללמוד תפריט ונתנו לי לשבועיים
בסוף וויתרתי
שואל השאלה:
אוקיי , תודה רבה שאת מרגיעה אותי
אוקיי , תודה רבה שאת מרגיעה אותי
שואל השאלה:
אוף... אני אף פעם לא עבדתי בשום דבר לפני ועכשיו אני מאוד מתביישת שעשיתי פדיחה שלא הספקתי ללמוד מהר יותר ומתביישת מאוד להתקשר ,פשוט זה 6 דפים מלאים ללמוד איך הייתי אמורה להספיק בשישי שבת ללמוד את הכל ברוסית ובעברית בעל פה?
אוף... אני אף פעם לא עבדתי בשום דבר לפני ועכשיו אני מאוד מתביישת שעשיתי פדיחה שלא הספקתי ללמוד מהר יותר ומתביישת מאוד להתקשר ,פשוט זה 6 דפים מלאים ללמוד איך הייתי אמורה להספיק בשישי שבת ללמוד את הכל ברוסית ובעברית בעל פה?
באותו הנושא: