2 תשובות
כן נראה לי, תשנני את זה
נראלי אבל לדעתי בזמן כל כך קצר מעכשיו לעכשיו את תלמדי בתיאוריה ואז תשכחי כי זה כמו שלומדים שעה לפני מבחן זה לא אפקטיבי
אבל יהיה בסדר יש תפריט שתוכלי לעבור עליו כל פעם שלא תשכחי
אבל יהיה בסדר יש תפריט שתוכלי לעבור עליו כל פעם שלא תשכחי
באותו הנושא: