19 תשובות
חד משמעית
תוב
אנונימי
חושב שאם נתנהג ככה תפרוץ פה מלחמה, צריך לדעת להגדיל ראש ולא להיןת תקועים בצדק שלנו
כנ"ל
חברה שלי המפגרת פרצה לי לטלפון וכתבה את זה
חברה שלי המפגרת פרצה לי לטלפון וכתבה את זה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהם צריכים לעוף... אבל הם צריכים להודות ולהבין שזה לא שטח שלהם...
לדוגמה בשכונת שייח גראח שזה שטח שיהודים קנו בתקופת האימפריה העותמאנית וזה שהירדנים נתנו להם לגור שם לא אומר שזה שטח שלהם...
יונתן77
יש פה כבר מלחמה זה לא המתנחלים שמשנים את הנתונים
מסכים
נכון ב100%
מן הסתם
דו קיום בשלום זאת האפשרות היחידה שנכונה, ואם אתם חושבים שלא אז אתם לא יודעים היסטוריה
מוזר, לא זוכר שמישהו שאל
כן.
אנונימית
^^ אחי סתום
אנונימי
תגרום לי.
נכון מאוד
באמת מעניין אותי לדעת מי העלוב שעושה פה מינוסים
ולשאלתך ברור שכן זו מדינה יהודית
אנונימי