3 תשובות
בלי לחץ אהובה תזכרי שתמיד אפשר להשלים מחוץ לבית ספר במשרד הרישוי ויש הזדמנות שנייה אפילו שלישית ורביעית בלי לחץ 3>
לא נורא אפשר לגשת גם מחוץ לבית ספר בלי לחץ
לא נורא גם אני לא עברתי כי לא לימדו את הכיתה שלי טוב (לפי דעתי) ואפשר במשרד הרישוי.
באותו הנושא: